joi, 12 iunie 2014

Cifrele Pietei, preturi mici


            In Romania, increderea a fost intotdeauna un criteriu la coada listei cand ne referim la asigurarile RCA, in principal. Pretul bate increderea! Un pret suficient de mic este intotdeauna tentant pentru client oricat de mica ar fi increderea in companie. Clientul RCA are mare incredere, de fapt, in cel mai mic pret!
      Tocmai de aceea, clientii au continuat sa cumpere ieftin avand incredere putina. Companiile cu traditie in RCA au perseverat in a vinde mult si ieftin, construindu-si portofolii bazate pe 80-90% RCA. De ani buni piata dezbate nesustenabilitatea tarifelor mici. De ani buni clientul are insa varianta pretului mic!
      Persistenta in a vinde ieftin a condus la scaderea calitatii serviciilor, pagubiti nemultumiti si multe petitii intemeiate dedicate tocmai companiilor care vand RCA mult si ieftin.      Tocmai de aceea, clientii au continuat sa cumpere ieftin avand incredere putina. Companiile cu traditie in RCA au perseverat in a vinde mult si ieftin, construindu-si portofolii bazate pe 80-90% RCA. De ani buni piata dezbate nesustenabilitatea tarifelor mici. De ani buni clientul are insa varianta pretului mic!      Persistenta in a vinde ieftin a condus la scaderea calitatii serviciilor, pagubiti nemultumiti si multe petitii intemeiate dedicate tocmai companiilor care vand RCA mult si ieftin.      Tocmai de aceea, clientii au continuat sa cumpere ieftin avand incredere putina. Companiile cu traditie in RCA au perseverat in a vinde mult si ieftin, construindu-si portofolii bazate pe 80-90% RCA. De ani buni piata dezbate nesustenabilitatea tarifelor mici. De ani buni clientul are insa varianta pretului mic!      Persistenta in a vinde ieftin a condus la scaderea calitatii serviciilor, pagubiti nemultumiti si multe petitii intemeiate dedicate tocmai companiilor care vand RCA mult si ieftin.      Tocmai de aceea, clientii au continuat sa cumpere ieftin avand incredere putina. Companiile cu traditie in RCA au perseverat in a vinde mult si ieftin, construindu-si portofolii bazate pe 80-90% RCA. De ani buni piata dezbate nesustenabilitatea tarifelor mici. De ani buni clientul are insa varianta pretului mic!   
       Persistenta in a vinde ieftin a condus la scaderea calitatii serviciilor, pagubiti nemultumiti si multe petitii intemeiate dedicate tocmai companiilor care vand RCA mult si ieftin.Care va fi impactul in cifre? Cu siguranta, pentru sanatatea financiara a companiilor va fi mai bine. Pentru buzunarul clientilor: deloc placut! Pentru cifrele pietei: cu siguranta tariful mediu va creste. Pentru piata in ansamblul sau: categoric o crestere!

      Absenta increderii este inamicul oricarui busines. In asigurari, existenta increderii din partea clientului este totul! In domeniul nostru totul se leaga de incredere. Dar, acestea sunt afirmatii valabile pentru o piata ideala!  Dezbaterile despre tarife fundamentate pe costuri reale au ramas la nivel de teorie pentru companii iar supraveghetorului i-a lipsit taria sa intervina radicalin piata. Aceasta a condus la recentele scandaluri care se vor transforma pentru piata intr-un veritabil moment zero! De-aici incolo, supraveghetorul nu mai poate da inapoi! Vom asista la decizii radicale al caror efect va fi mai devreme sau mai tarziu… disparitia preturilor mici. Clientii vor percepe aceasta stare ca pe o veritabila majorare de tarife.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu