joi, 19 decembrie 2013

Schema prin care 2.000 de romani au platit degeaba pentru RCA. De ce nu are hartia nicio valoare

2.000 de romani care au incheiat o polita de asigurare anul trecut, in decembrie, au platit de fapt pentru o hartie fara valoare. Banii dati in cele mai multe cazuri pentru RCA-ul masinii nu au ajuns in contul firmei de asigurari, ci la un intermediar.

Suspectul principal si alti cinci indivizi care l-au ajutat in escrocherie vor ajunge in fata instantei, pentru infractiuni economice.
Un bucurestean si cativa complici sunt banuiti ca au pus la cale aceasta afacere ilegala, care le-a adus un profit de 300 de mii de euro.

Sub pretextul ca incheie asigurari, ei au amplasat mai multe ghisee in magazinele din capitala, in apropierea Directiei de inmatriculari si in zone aglomerate, unde oamenii pot fi abordati cu usurinta.
Mihai Ghisa este unul dintre pagubiti. A aflat ca polita lui de asigurare nu e valabila dupa ce a avut un accident, culmea cu o masina a ministerului de interne.
"M-au sunat cei de la Ministerul de Interne, ca eu cu ei am facut accidentul, si mi-au zis ca polita nu e valabila, rca-ul. Eu le-am zis ca am chitanta si ca am platit tot 600 de lei pe 6 luni, ca banii au fost dati, ce ma intereseaza pe mine ca asiguratorul nu are banii in cont. Nu mai e treaba mea, eu am platit. Nu e vina mea ca altii fura."

Suspectul principal a fost luat pe sus azi dimineata de acasa. Anchetatorii spun ca au el nu a trimis incasarile de pe politele de asigurare brokerului in numele caruia le vindea si a pastrat toti banii.
Politistii de la investigatia Fraudelor Bucuresti l-au adus aici la sediul firmei din soseaua Iancului pe cel care este considerat liderul retelei. Barbatul a reusit intr-o singura saptamana sa puna mana pe banii pentru 2000 de polite de asigurare, adica peste 1 milion de lei.
La cele 32 de perchezitii facute joi, au fost ridicate mii de polite de asigurare. Politistii verifica toate documentele gasite la sediile firmei.

Cele 2000 de polite despre care anchetatorii au dovezi ca sunt nule, au fost incheiate in decembrie anul trecut in Capitala. Cele mai multe sunt asigurari obligatorii. Liderul retelei si alti 5 complici sunt acuzati de fals, uz de fals, inselaciune si spalare de bani.

Sursa: www.stirile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu