Grawe Romania si Otto Broker au lansat in cadrul unui parteneriat doua produse
de asigurari pentru bunuri si proprietati cu despagubire in 48 de ore, dupa cum
au afirmat reprezentantii celor doua societati.
"Initiativa acestei colaborari s-a ivit din analiza necesitatilor de
asigurare si a obiceiurilor de cumparare din Romania, dar mai ales din dorinta
de imbunatatire a serviciilor existente pe piata
la acest moment. Ne propunem ca anul 2014 sa fie cel al asigurarilor de locuinte.", sustine Victor Sraer (foto), Managing Partner al
Otto Broker.
Primul produs - Esential - acopera nevoile elementare de protectie a
locuintei pentru o prima de asigurare de care poate dispune orice familie,
indiferent de buget, iar cel de-al doilea produs - Komplett - ofera siguranta si
confort pentru o gama extinsa de riscuri, iar prima de asigurare este mai mare
decat pentru produsul Esential, dar in continuare rezonabila, a mai spus
brokerul.
Oricare dintre produsele Esential si Komplett poate fi cumparat, cu minimum
de documente, de la birourile de vanzari si agentiile Otto Broker din peste 40
de mari centre comerciale din Romania.
„In Romania, asigurarea de locuinte este considerata o cheltuiala si devine
astfel neinteresanta. Cauza acestui fapt este lipsa de exercitiu.Asteptam
rezultate economice incurajatoare, dar mai ales imbunatatirea perceptiei
publicului asupra asigurarilor si asiguratorilor.", declara Paul Swoboda,
director deneral al Grawe Romania.
Parteneriatul isi propune o serie de campanii care sa promoveze, pe langa
produsele de bunuri si proprietati, si asigurarile de viata.
Compania Grawe Romania este prezenta pe piata de asigurari din Romania din
anul 2000, ocupand la sfarsitul anului 2012 locul 9 in top-ul companiilor de
asigurari de viata. Din 2008 paleta de produse a fost completata cu asigurari de
proprietati, iar din 2010 Grawe este membru al Pool-ului de Asigurare impotriva
Dezastrelor Naturale.
Otto Broker este in prezent cel mai mare angajator din brokerajul in
asigurari din Romania, cu o echipa de peste 135 de oameni. Compania detine un
portofoliu de peste 130.000 de clienti.
Domeniul principal de activitate il reprezinta operatiunile in retail -
segment care genereaza 75% din cifra de afaceri, restul fiind activitati pe
linia corporate.
Sursa: www.wall-street.ro/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu